ateneu popular coma cros

Des de l’Ateneu Popular Coma Cros de Salt volem manifestar el nostre rebuig i total desvinculació amb l’acte de Vox previst per dissabte 11 de maig a les 19.30h a l’auditori de la Coma Cros.

El partit d’extrema dreta Vox tornarà a fer un acte a Salt, en aquesta ocasió es tracta de l’acte principal de campanya per presentar els seus candidats/es per les alcaldies de la província de Girona. Com a Ateneu, volem deixar clar a totes les persones i associacions que hi participen el nostre rebuig al fet que es pugui donar veu en un espai públic a un partit feixista que fomenta el discurs de l’odi i la discriminació, i més en un espai com és l’Ateneu Coma Cros un projecte que treballa des de principis i valors totalment oposats als d’aquest partit.

Per mostrar el rebuig a aquest acte, diverses entitats i col·lectius han organitzat una concentració sorollosa que proposa venir amb cassoles i estris per fer soroll, a partir de les 19h a la plaça 1 d’octubre.

Per altra banda, l’Ateneu seguirà l’activitat programada per dissabte:

• A les 10 h el taller “Les relacions des de la cura mútua”, que serà el primer d’un cicle de tres tallers per treballar la cura mútua, la força, l’autonomia i la sexualitat; a càrrec de l’Associació de professionals d’integració psicocorporal.
  • De 11 h a 13 h hi haurà una activitat del Petit Ateneu: Taller de tapissos de feltre a càrrec de Cecilia Candia (6€, a partir de 3 anys).
  • A les 22 h concert de la Lydia Torrejón, cantant i compositora saltenca que presentarà el seu nou single “Vuelve“ al Teler de l’Ateneu Coma Cros.Entrades (3€) a: https://entradium.com/events/lydia-torrejon

FER UN COMENTARI

Si us plau, introdueixi el seu comentari!
Si us plau, introdueixi el seu nom aquí