Durant deu dies el centre s’ha omplert de desfilades, concursos i activitats solidàries, amb un gran èxit tant de públic com de participants

L’Espai Gironès ha recollit 1.683 peces de roba donades pels visitants, que s’han implicat molt en aquesta acció solidària que s’ha dut a terme aquest mes d’octubre en el marc de la campanya de la moda. La directora de Càritas Diocesana de Girona, Dolors Puigdevall, va agrair que un cop més el centre comercial hagi donat suport a l’entitat. El gerent de l’Espai Gironès, Pau Jordà, destaca la gran resposta que hi hagut per part del públic que ha fet possible assolir aquesta quantitat de roba recollida en només deu dies.

La campanya de moda de l’Espai Gironès ha omplert de desfilades, concursos i activitats solidàries el Centre Comercial ha estat un gran èxit. El gerent de l’Espai Gironès, Pau Jordà, s’ha mostrat molt satisfet amb els resultats. Jordà ha manifestat que “hem tancat una campanya de moda amb unes dades molt bones, amb una gran participació dels visitants i una gran implicació de les botigues”.

En el marc de l’Espai Moda el Centre Comercial s’han dut a terme càstings, desfilades i s’han repartit diferents premis per mitjà d’originals concursos que han reunit prop de 700 participants. Aquests concursos consistien en endevinar el preu dels conjunts de roba i complements que han estat exposats a l’Espai Gironès els últimes dies dins de sis càpsules de moda de grans dimensions que simulaven sis planetes del sistema solar. Tots aquests conjunts eren de les botigues de l’espai Gironès. També s’havia d’endevinar el preu dels maniquins vius que van desfilar dissabte.

Una altra de les activitats destacades de la campanya de moda de l’Espai Gironès han estat les dues masterclasses de fotografia per Instagram que ha ofert la influencer de Salt Laura Brunet, amb més de 200.000 seguidors.

ESPAI GIRONÈS
Espai Gironès està situat en una zona d’expansió urbanística del municipi de Salt que limita amb Girona i al costat de l’autopista AP-7. L’ excepcional ubicació del centre permet que la seva àrea d’influència directa sigui de 400.000 habitants i que pugui generar una afluència de més de 10 milions de visitants a l’any. Disposa de 40.000 metres quadrats de superfície distribuïts en dues plantes on hi ha instal·lats operadors líders com Fnac, Odeón Multicines, Caprabo, Zara, Drim, H&M, Oysho, Massimo Dutti, Bershka, Pull & Bear , Springfield, Desigual, Mango, Alain Afflelou i Sprinter, JD Sports, i Brighty&Co , entre d’altres. El centre comercial Espai Gironès compta amb 2.500 places d’aparcament gratuït.

MULTI SPAIN MANAGEMENT
Multi Spain Management SA realitza la gestió integral del centre comercial que comprèn els serveis de gerència, gestió patrimonial i re-comercialització del mateix, construint relacions de confiança amb els arrendataris (de tots els sectors) i la propietat, alhora que fomenta la modernització i la reestructuració constant del centre comercial gràcies al control efectiu dels seus resultats.

Multi Spain Management pertany al grup Multi Corporation, empresa líder en el sector immobiliari, que en l’actualitat és propietari i / o gestiona centres comercials de gran qualitat a Europa i Turquia, incrementant el valor dels seus actius, convertint-los en un catalitzador del creixement econòmic i la regeneració social de les ciutats i regions on s’ubiquen.

Multi és propietari i / o gestiona 130 centres comercials, que reben 400 milions de visitants cada any, que gasten una quantitat estimada de 4.000 milions d’euros en més de 6.000 botigues, restaurants i zones d’oci en més de 2.000.000 m² SBA. Multi compta amb més de 650 professionals qualificats, que presten serveis de qualitat altament especialitzats en 14 països europeus, inclosa Turquia (on és la major empresa propietària i de gestió de centres comercials). Multi disposa d’un estudi d’arquitectura, T&T Design, que dissenya tots els conceptes arquitectònics i de desenvolupament urbanístic del grup amb un segell únic. Des de la seva fundació el 1982, els seus projectes han estat reconeguts internacionalment per la seva naturalesa innovadora, qualitat arquitectònica, sostenibilitat i profunda sensibilitat pels entorns locals treballant constantment en la gestió d’estratègies ambientals per reforçar la seva política de sostenibilitat incrementant l’ecoeficiència dels projectes.

FER UN COMENTARI

Si us plau, introdueixi el seu comentari!
Si us plau, introdueixi el seu nom aquí