Amb el hashtag “Desconecta Para Conectar” Ikea ens presenta el nou anunci emotiu de Nadal

De cara a les festes de Nadal, la companyia suecà s’haproposat fer-nos reflexionar (i deixar anar alguna que altra llagrimeta) amb laseva campanya #DesconectaParaConectar

Quant creus que saps de la teva família?, és la pregunta que fa Ikea en el concurs ‘Familiaritzats’ que mostra al seu anunci. Aquest consisteix en ajuntar a diverses famílies, i cadascun dels seus integrants ha de respondre a preguntes personals sobre membres de la seva família. Si encertes, segueixes; si falles, estàs eliminat.

Sembla fàcil, però quan comencen les preguntes resulta que els membres de la família saben més dels famosos que segueixen en les seves xarxes socials, sobre Instragram, sobre el ball Swish Swish… que dels membres de la seva pròpia família.

Si fa unes setmanes Ruavieja apel·lava a veure’ns més, a cuidar les amistats i relacions personals més que les aparences de les xarxes socials ,ara Ikea pretén fer-nos reflexionar perquè en aquestes dates desconnectem per tornar a connectar. “Cada dia tenim l’oportunitat de conèixer millor a les persones que ens envolten, la família”

Us agradat? Us passa igual?

FER UN COMENTARI

Si us plau, introdueixi el seu comentari!
Si us plau, introdueixi el seu nom aquí