Divendres, setembre 22, 2023
spot_imgspot_img

La Última

L’Espai Gironès entrega PREMIS d’escapades a Futuroscope

L’Espai Gironès entrega els premis del primer sorteig d’escapades al parc de Futuroscope 

L’Espai Gironès ha fet entrega dels premis del primer sorteig d’escapades al parc de Futuroscope de Poitiers, a França, que s’ha dut a terme al Centre Comercial coincidint amb la campanya de rebaixes d’estiu. Els guanyadors són, per una banda, Oriol Romero Sánchez, de Girona, que s’ha endut un pack d’entrades de dos dies per a dos adults i dos menors, amb nit d’ hotel inclòs. I, per altra banda,  Marc Alburna Buscato, de Girona; Maria del Mar Franco Salvador, d’Olot; Sònia Salguero Moreno, de Salt; Lourdes Pinsach Coma, de Girona; i Ruben Melero Capdevila, de La Bisbal d’Empordà, que han guanyat, cada un, un pack de quatre entrades d’un dia.

El 31 de juliol es farà un segon sorteig 

El 31 de juliol hi haurà un segon sorteig. Per optar a les escapades a Futuroscope, per viure experiències amb les tecnologies més avançades, cal presentar  tiquets de compra d’un mínim de 20 euros al Punt d’Informació de l’Espai Gironès; i en el cas dels locals de la zona de restauració, els tiquets hauran de tenir un segell de l’establiment on s’hagi fet la consumició.

El gerent d’Espai Gironès, Pau Jordà, ha destacat que la iniciativa “encaixa amb la campanya institucional Espai Infinit i amb el nostre objectiu d’acostar les noves tecnologies i d’oferir oportunitats per conèixer les darreres novetats i viure noves experiències”. I la directora de Futuroscope, Montserrat Balaguer, remarca que Catalunya és un dels principals mercats emissors en relació als visitants del Parc i concretament les comarques gironines per la proximitat a França. 

L’Espai Gironès consolida així el seu portal de “viatges al futur” amb escapades a un Parc temàtic amb atraccions basades amb les darreres tecnologies cinematogràfiques, audiovisuals i robòtiques. A Futuroscope es poden viure un conjunt de 25 experiències sorprenents, entre les quals hi ha un viatge a bord d’una màquina on es té la sensació de volar i amb la qual es pot fer un recorregut pels 5 continents, sobrevolant el desert, saltant en caiguda lliure des d’un gratacel a Dubai o planejant entre globus aerostàtics. També hi ha una zona de dues hectàrees amb multitud de jocs a l’aire lliure i es pot viure una aventura 4D molt divertida, entre moltes altres ofertes. 

Latest Posts

spot_img

un xic de tot