El Centre Comercial ha renovat l’acord de col·laboració amb el club gironí per impulsar l’esport femení i el bàsquet de les comarques gironines
L’Espai Gironès s’implica un any més amb l’esport femení i el bàsquet de les comarques gironines. És per això que el Centre Comercial i l’Spar Citylift Girona han arribat a un acord per renovar el conveni de col·laboració que mantenen per impulsar aquest esport a la demarcació.
A l’acte, que s’ha dut a terme al pavelló de Fontajau de Girona, hi ha assistit el president de l’Spar Citylift Girona, Cayetano Pérez, i el gerent de l’Espai Gironès, Pau Jordà.
El Centre Comercial va signar el primer conveni amb el club gironí la temporada 2008-2009 i des de llavors l’ha anat renovant cada any.
Amb aquest acord l’Espai Gironès fa seus els valors que defineixen l’entitat com són l’aposta per l’esport de base, l’esforç , la dedicació, el sacrifici i la passió per la feina ben feta. Un acord mitjançant el qual el Centre Comercial continua amb la seva política de suport i implicació amb el territori.
El gerent de l’Espai Gironès ha destacat que “estem molt contents de poder renovar l’aposta per l’esport femení, i pel bàsquet de les nostres comarques en particular, que tant bon retorn ens ha donat en tots aquests anys”. Per la seva banda, Cayetano Pérez ha volgut remarcar que “ens enorgulleix que empreses gironines creguin en aquest projecte i ens ajudin a donar-li continuïtat. Estem molt agraïts a l’Espai Gironès pel seu suport aquestes deu temporades”.
L’acord preveu, entre d’altres coses, presència del Centre Comercial a les equipacions, al pavelló de Fontajau, a més d’altres accions creuades amb el club com s’ha vingut fent en els darrers anys.
ESPAI GIRONÈS
Espai Gironès està situat en una zona d’expansió urbanística del municipi de Salt que limita amb Girona i al costat de l’autopista AP-7. L’ excepcional ubicació del centre permet que la seva àrea d’influència directa sigui de 400.000 habitants i que pugui generar una afluència de més de 10 milions de visitants a l’any. Disposa de 40.000 metres quadrats de superfície distribuïts en dues plantes on hi ha instal·lats operadors líders com Fnac, Odeón Multicines, Caprabo, Zara, Drim, H&M, Oysho, Massimo Dutti, Bershka, Pull & Bear , Springfield, Desigual, Mango, Alain Afflelou i Sportzone, JD Sports, entre d’altres. El centre comercial Espai Gironès compta amb 2.500 places d’aparcament gratuït.
MULTI SPAIN MANAGEMENT
Multi Spain Management SA realitza la gestió integral del centre comercial que comprèn els serveis de gerència, gestió patrimonial i re-comercialització del mateix, construint relacions de confiança amb els arrendataris (de tots els sectors) i la propietat, alhora que fomenta la modernització i la reestructuració constant del centre comercial gràcies al control efectiu dels seus resultats.
Multi Spain Management pertany al grup Multi Corporation, empresa líder en el sector immobiliari, que en l’actualitat és propietari i / o gestiona centres comercials de gran qualitat a Europa i Turquia, incrementant el valor dels seus actius, convertint-los en un catalitzador del creixement econòmic i la regeneració social de les ciutats i regions on s’ubiquen.
Multi és propietari i / o gestiona 130 centres comercials, que reben 400 milions de visitants cada any, que gasten una quantitat estimada de 4.000 milions d’euros en més de 6.000 botigues, restaurants i zones d’oci en més de 2.000.000 m² SBA. Multi compta amb més de 650 professionals qualificats, que presten serveis de qualitat altament especialitzats en 14 països europeus, inclosa Turquia (on és la major empresa propietària i de gestió de centres comercials). Multi disposa d’un estudi d’arquitectura, T&T Design, que dissenya tots els conceptes arquitectònics i de desenvolupament urbanístic del grup amb un segell únic. Des de la seva fundació el 1982, els seus projectes han estat reconeguts internacionalment per la seva naturalesa innovadora, qualitat arquitectònica, sostenibilitat i profunda sensibilitat pels entorns locals treballant constantment en la gestió d’estratègies ambientals per reforçar la seva política de sostenibilitat incrementant l’ecoeficiència dels projectes.