Dissabte, desembre 14, 2024
spot_imgspot_img

La Última

1.452 persones ja han utilitzat el nou servei d’assistència personalitzat de l’Ajuntament de Salt

1.452 persones ja han utilitzat el nou servei d’assistència personalitzat de l’Ajuntament de Salt per fer tramitacions electròniques

Bona acollida d’una proposta impulsada fa dos mesos amb l’objectiu de reduir els tràmits presencials i millorar l’atenció de l’administració

Amb el nom d’OAC 360 s’hi pot accedir per telèfon (972 23 65 76) de dilluns a divendres de 8 a 20 hores i per correu electrònic (oac360@salt.cat)

El nou servei d’assistència personalitzat per dur a terme tramitacions electròniques que l’Ajuntament de Salt va impulsar a mitjan de setembre ha rebut una molt bona acollida i ja l’han utilitzat 1.452 ciutadans. El nou canal d’atenció a la ciutadania, l’OAC360, permet treballar i potenciar l’ús de l’administració electrònica i s’hi pot accedir a través del telèfon 972 236 576 de dilluns a divendres de les 8 a les 20 hores o bé enviant un correu electrònic a oac360@salt.cat 

El nou telèfon d’atenció i assessorament també permet demanar cita prèvia per ser atès a l’Ajuntament. En aquest sentit, de les 1.452 consultades rebudes durant els dos primers mesos de servei, el 37% han fet referència a tràmits sobre l’administració electrònica mentre que el 63% restant ha estat per sol·licitar cita prèvia.

La regidora de Desenvolupament Local i Serveis Generals de l’Ajuntament de Salt, Cristina Alarcón, valora positivament els dos primers mesos del servei i explica que “hem arribat a un volum de saltencs i saltenques molt interessant però només és un primer pas en l’aposta per potenciar les tramitacions electròniques i reduir les presencials que fem des de l’Ajuntament. L’objectiu final passa per millorar el servei i en aquesta línia treballem”.

OAC 360 dona informació personalitzada, acompanya i resol els dubtes a tots aquells veïns i veïnes que no aconsegueixin dur a terme les tramitacions electròniques que s’inclouen a: https://www.seu-e.cat/ca/web/salt/seu-electronica

Des del consistori saltenc s’ha apostat pel nou servei d’assessorament per reforçar les tramitacions electròniques i reduir l’atenció i els tràmits presencials. L’objectiu final és el de millorar el servei que s’ofereix des del Servei d’Atenció a la Ciutadania de l’Ajuntament (SAC).

Latest Posts

spot_img

un xic de tot