Dimecres, novembre 12, 2025
spot_img

La Última

Ple de Salt 19 de maig de 2025

El Ple de Salt debat la nova pista polivalent i posa nom a un espai del carrer Llarg

La sessió ordinària del 19 de maig va incloure també l’aprovació del Pla Estratègic de Subvencions 2025-2027

L’Ajuntament de Salt va celebrar dilluns 19 de maig a les 19.00 h una sessió ordinària del Ple municipal amb un total de nou punts a l’ordre del dia. Entre els temes destacats, es va aprovar l’execució i la plurianualitat del projecte per construir una nova pista polivalent a la zona esportiva municipal, així com la proposta per atorgar nom a un espai del carrer Llarg.

Durant el ple també es van presentar diversos informes de gestió, com l’estat d’execució del pressupost i l’informe de morositat corresponents al primer trimestre de 2025. A més, es va donar compte del decret d’aprovació del Pla Estratègic de Subvencions 2025-2027.

El vídeo complet al final del post.

ORDRE DEL DIA 

1.- Aprovar l’acta del ple ordinari del dia 28 d’abril de 2025 (04/2025). 2.- Donar compte de la relació de decrets del mes d’abril de 2025. 

3.- Donar compte del decret de l’Alcaldia núm. 2025LLDA001364 de data 22 d’abril de  2025 d’aprovar el Pla Estratègic de Subvencions 2025-2027. Exp. 2025E058000002 

4.- Donar compte de l’estat execució del pressupost del primer trimestre de 2025. Exp.  2025B017000016 

5.- Donar compte de l’informe de morositat del primer trimestre de 2025. Exp.  2025B017000015 

6.- Atorgar nom a un espai del carrer Llarg. Exp. 2025A051000001 

7.- Concedir bonificacions a la quota de l’Icio i exempcions a les taxes urbanístiques  del mes de maig. Exp. 2025E062000109 

8.- Aprovar l’execució i la plurianualitat del projecte d’obra de construcció de la nova  pista polivalent a la zona esportiva municipal. Exp. 2025F031000006

9.- PRECS I PREGUNTES 

2n.- NOTIFICAR la present resolució als membres regidors del Ple de la corporació i  publicar la present resolució al Tauler d’Edictes de l’Ajuntament. 

3r.- INFORMAR als regidors que poden consultar la documentació i els expedients  d’aquesta sessió a través de la “carpeta del regidor” i documentació annexa enviada  per correu electrònic.»

Latest Posts

spot_img

un xic de tot