Salt es prepara per viure, del 24 al 28 de juliol, una Festa Major que combina grans noms de l’escena musical catalana amb les orquestres més clàssiques. T’ho perdràs?
📅 Del 24 al 28 de juliol, la Festa Major de Salt 2025 desplegarà el seu programa musical amb propostes per a tots els gustos i edats. L’Era de Cal Cigarro tornarà a ser l’epicentre de les barraques i les nits més festives de l’estiu gironí.
🎤 Mama Dousha inaugura les barraques
El tret de sortida el donarà Mama Dousha, dijous 24 a les 23.30 h. El barceloní, amb el seu estil desenfadat que fusiona ritmes urbans i llatins, promet començar la festa amb molta energia. La nit continuarà amb la Festa Flaix, amb Sergi Domene i Héctor Ortega (Flaix FM), que faran ballar tothom des de la 1.30 h.
Divendres 25: Sant Jaume entre sardanes i pop-rock
Coincidint amb la diada de Sant Jaume, la jornada començarà amb La Principal de la Bisbal a les 20 h, i continuarà amb ball de nit a les 22.30 h. Però la nit només haurà començat: La Ludwig Band pujarà a l’escenari passades les 00 h, i DJ Calvins tancarà la vetllada a partir de les 2 h.
Dissabte 26: Nit folk, mediterrani i festa saltenca
El Pony Pisador (23 h) portarà el seu folk irreverent, seguit per Pèl de Gall (00.45 h), amb el seu so balear entre pop i rock. I per acabar, la matinada saltena es rendirà a l’energia dels Pelukass (2.30 h), grup local incombustible.
Diumenge 27: la Rosaleda tanca la festa
La cloenda arribarà amb l’Orquestra Rosaleda, amb doble sessió: concert a les 20 h i ball final a les 22.30 h. Un final a l’altura per a una festa que any rere any creix en qualitat i participació.
En breu tindrem tota la programació de la Festa Major de Salt 2025


